Tårarna rinner...

2009-08-13 / 14:33:42
I dag satte du ner den sista spiken i kistan,
du tycker inte att det är värd att ens försöka fixa,
du tycker inte att det är värd att göra något åt det.
Men varför har det kommit så här långt,
det gör verkligen ont i mitt hjärta,
jag har förlorat dig.
men du är inte värd att gå runt och må dåligt över.
visst jag kommer alltid ha kvar en del minnen utav oss,
men man har minnen av allt man gör.
sen om dom betyder något är en helt annan femma.
jag kommer lägga alla minnen i en låda och lägga längst in i mitt hjärta.
minnena kommer ingen någonsin att kunna ta ifrån mig,
men det är just enbart det dom är och kommer att fortsätta vara, Minnen,
men vart började det braka loss ordentligt?
varför gjorde vi inget fför att hejda det redan då?

Tårarna forsar ner,'dom går inte att torka bort,
dom går inte att hejda,
dom finner sin plats,
mina kläder blir blöta av alla tårar som jag fält.
men snart kommer dom inte att rinna llängre,
dom kommer att torka ut,
jag kommer att hitta min sorglösa plats.
jag kommer att finna min frid,
jag kommer att hitta min trygghet nu,

Jag har verkligen försökt, jag vill att du ska veta det.
jag har försöökt med allt som står i min makt,
som Richard Marx säger så klokt, "Nothing left to say"
Jag lämnar tårarna bakom mig,
jag lämnar denna tid bakom mig med vetenskapen om att jag står helt själv nu.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: