What the ****

2009-08-12 / 18:12:17
Tur att det finns några ärliga människor i denna värld,
det gör fortfarande ont i hjärtat efter alla dessa år,
hur kan man göra så mot en annan med människa?
efter 4 år så är vi forttfarande dagens heta samtals ämne,
även fast jag vet att erat skitsnack enbart är tillför att döva erat dåliga samvete,
så blir jag så förundrad över hur ni nu tror att man kan göra så.
men en news flash ni kanske behöver,
han vill inte veta av någon av er,
han tycker att det är sp skönt att slippa er och erat jävla skitsnack.
om han hade mått så jävla dåligt, varför är han då kvar,
det var han som friade, det var han som bestämde datum, kyrka, allt sådant,
skulle han ha gjort allt detta om han inte hade velat leva med mig,
hur jävla tom i bollen får man egentligen bli.
det svider ganska så ordentligt att han vill ha mig,
och att han inte vill veta av er när ingen av er har kommit över honom.

idag är jag trött och ledsen,
har lyssnat på Richard Marx hela dagen, älskar hans röst.
musik har alltid gett mig ett oändligt lugn i både kropp och själ.
ska se om det finns något vettigt på tv i dag ändå.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: