Argsint

2009-12-25 / 17:45:40
God jul och fortsättning på er =)
Hoppas eran jul har varit precis lika mysig och underbar som vår har varit.
igår så jobbade jag, men jag slutatde vid en kl 13 så jag hann göra mig iordning,
och sedan så var det ut till garphyttan. där det blev kalle och sedan en massa god jul mat.
då man nästan äter ihjäl sig.
men fan så gott det är.
sedan kom en massa helt underbara julklappar.

och idag så har vi blivit med TV.
blev en stor fin 42 tummare,
lite ovant dock med en så stor tv jämfört med våran 21 tummare.

Den 23 var vi ute till graven och skulle tända lite ljus och göra det fint.
I början efter att mormor hade dött så var det så jävla viktigt att ni era aroganta fanstyg
att gravstenen var på ett visst sätt.
men inte fan kan ni masa era arslen dit och göra det fint.
ni är avslöjade.
ni har inte varit där på ett bra jävla tag.
men det är som jag sagt hela jävla tiden.
det är mkt snack men liten verkstad från er.
det finns verkligen inga ord som man kan sätta på er.
jo eller det finns det visste.
men sådant kan man inte skriva så att allmänheten kan se det.
ni vet vad jag tycker och tänker om er.
och det är helt ert egna fel.
det är ni som har spridit en jävla massa skit.

Men ni är inte värda vatten ens.

Till min födelsedag så ska jag faktiskt försöka mig på att göra en egen smörgåstårta.
lät inte så himla svårt när L försökte förklara hur man gjorde.
och jag sparar ju en massa pengar. plus att jag får den så som jag vill ha den.

nu ska jag nog ta och ägna Yorsh lite tid.
se vad han vill hitta på.
om han nu kan slita sig ifrån våran tv.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: