Jul snart...

2009-12-19 / 19:38:06
hmm ja. sitter och tittar på P just nu,
som nyss har fått sig ett bad med ett helt nytt schampo,
hon är så duktig med vatten, hon är redan en riktig vattenkruka.
idag har vi inte gjort så himla mycket faktiskt.
varit ute på marieberg och köpt det sista till en julklapp.
så nu är alla julklappar klara till familjen.
nu gäller det  bara det dära tråkiga, attt slå in dom,
Och i morgon så ska jag ut med mamma och pappa och köpa mina.
Det är svårt att fatta att på torsdag så är det julafton.
vart har tiden tagit vägen?
Fast om man ser på tiden som varit så har vi ändå åstakommit en jävla massa-
Det är många förändringar som tagit fart och tagit slut.
men man lär sig leva med allt man ställs inför.

Vet inte om det är denna jävla sockerkick jag nyss fick av mina Toffifee.
jag är jätte känslig för just socker.
Men just nu känner jag mig väldigt lycklig just nu, i denna stund.
Visst jag har en del livsavgörande val som jag måste ta inom en snar framtid,
men det ordnar sig det med.

Snart fyller jag, idag är det 8 dagar kvar.
ska se om jag kan hitta en smörgåstårta någonstans.
älskar det verkligen.
men det borde inte vara allt för svårt...

idag tänkte jag bjuda på några bilder också.





Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: