Julklappar

2009-12-22 / 10:13:25
Ja idag var man då uppe tidigt.
Det var pga av en liten fröken som absolut ville ut NU.
Och Y låg och snarkade och var i drömmarnas land,
så det var bara för mig att dra på mig kläderna och ut med det lilla livet.
sedan har det varit fullt ös här hemma.
Det springs, det piper i alla håll och kanter.
Men så fort jag sätter mig vid datan så ska hon vara där och stänga ner skärmen.
Hon tar verkligen efter sin far. han gjorde precis likadant.

Ja vad händer idag?
idag bär det av till tandläkaren, äntligen ska jag få fixa mina tänder.
mina framtänder.
så efter 20 år så ska jag få dom fixade.
Det finns inte i denna värld hur otroligt skönt och befriande det är.
Det är som en 100 kg granitsten lättat från allt.
sedan innan det så tänkte vi gå ner dit.
vanligtvis så kan det väl ta en 30 min att gå dit,
fast med en liten lurvboll så tar det nog 1,5 timme,
Det blir nog samma sak som igår när vi skulle gå hem från jobbet.
det tar kanske 20 minuter att gå hem men med henne som skulle lukta och leka i snön precis överallt
så tog det 52 minuter att ta sig hem.
så vi får nog räkna med en hel del marginal idag om vi ska hinna,'

Sen så tror jag nog att jag måste slå in alla julklappar.
har fortfarande inte gjort det. vilket absolut inte är likt mig,
men det har kommit annat ivägen hela tiden.
men jag får nog passa på sen när Y dammsuger ocg våttorkar golvet
.

Mys på Hög nivå =)


Min Heting =)


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: