Nytt År

2009-12-31 / 13:40:00
Ja då var det inte mkt kvar på det gamla året.
Hur ska man kunna sammanfatta detta år på bästa sätt?
Och på det sätt som är mest rättvisst.
Detta har ändå varit det år på länge som har inneburit mest smärta, sorg och förtvivlan.
Men en sak måste man ju åtminstonde lära sig utav allt detta,
Man klarar allt man vill, bara man ger det sin egen tid att utvecklas.
Man måste ge allt sin tid att få läka.
Jag har även fått en hård läxa om att verkligenn ta en dag i taget.
Jag är normalt en sådan person som gärna vill ha allt planerat och klart ett tag i förväg.
Men det fungerar inte alltid.
så då får man svälja sin stolthet och ta det som det kommer.
Hatar verkligen detta.

Men man får se till att 2010 blir ett super år.
Det är nu allt ska hända.
Inga mer dödsfall, ingen sorg, inga onödiga tårar.
Jag har en del planer,
och dom ska lyckas, så är det bara.
Lust att hjälpa till?
Kommentarer!
Postat av: Monica o baby Felice

Åh, vad glad jag blir . tack gulliga du och gott nytt år på dig !!!! Kram!

Kommenterat - 2009-12-31 / 14:35:53  | URL - http://moncans.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: