Snart

2009-12-23 / 11:10:32
Idag är det dan före doppar dagen, tänka sig så fort det går.
har städat en hel del idag, har fått riktigt mkt gjort,
och klockan är inte så mycket än.
skönt att Y han hjälpa till lite innan han sprang i väg.
han skulle träffa sin bror idag.
Idag ska jag iväg och träffa mamma och sedan ska vi till farfar.
sedan vet jag inte riktigt vad som ska göras idag.
JO just det, vi måste ner i källaren och se om vi kan hitta Y:s julskjorta.
Tycker bara att det är konstigt att jag inte packade upp dom när vi flyttade hit.
jag packade ju upp hans kostymbyxor, trodde dom låg tillsammans.
Hmm. hoppas bara vi hittar dom. sen så ska det strykas.
urk men det måste göras,
Y får snällt ta golvet och dammsuga och våttorka,
jag har gjort allt annat =)
På söndag kväll så ska vi iväg och se AVATAR.
såg trailern på den och den verkade riktigt bra.
så det blir bio på min födelsedag.
Har inget att komma med idag,

förstår i nte hur fan jag ska hinna få mig iordning i morgon,
jag jobbar dag i morgon och slutar kl 14-00 och sedan så ska vi ut till mamma och pappa.
men jag ska vara klar och färdig när jag kommer ut.
får väl försöka göra mig iordning vid en halv två, så kanske jag hinner bli klar i tid.



Kommentarer!
Postat av: Myzan

Avatar är jätte bra. Vi var och såg den på premiären :) Hoppas att ni också kommer gilla den! :)

Kommenterat - 2009-12-23 / 13:12:52  | URL - http://my01.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: