Tänk efter

2009-12-04 / 18:07:28
Undrar om man egentligen verkligen tänker på vad man har,
istället för att fokusera på allt som man inte har, men vill ha.
Det går åt så otroligt mkt energi åt att tråna efter allt och inget.
När man istället borde vara nöjd med det man har.
Vi har det så  bra.
bättre än vad andra kanske har.
Efter allt som har hänt har jag lärt mig att leva varje dag som
om det vore den sista,
för man vet ju aldrig vad som kommer att hända i morgon.
Därför bör man leva fullt ut hela tiden, i den mån man kan och vill,
i morgon kan det vara försent.

Nu är alla julklappar fördigköpta.
måste nog bara slå in en del,
men det hinns med.
kommer bli så mysigt med julen.
dock en tråkig sak som kommer att ockupera hjärnkontoret.
men det får jag försöka skjuta undan.
men jag kommer aldrig förlåta dig för vad du gjorde mot oss.
aldrig.
du fick mig att förlora det jag SÅ länge drömt om.

I helgen ska jag och Y enbart ta det lugnt och mysa.
Sen en massa dåliga filmer =)
och äta gott.
sedan kan det dock vara aktuellt att jag måste hoppa in och jobba natt i morgon igen.
men det gör inget.
Y sover ju ändå dom timmarna =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: