Tankar

2009-12-18 / 13:12:13
Helvete vad fort tiden går fort.
nu har nedräkningen verklligen börjat,
Tänka sig att få det brevet från sjukhuset.
kunde inte ha kommit på en bättre tid.

Snart är det julafton, det är inte ens 1 vecka kvar.
och jajg måse slå in alla julklappar.
det är ju så många, men allt för familjen.
jag är mest nervös över om mina föräldrar kommer att gilla sina julklappat.
Yorsh vet jag att han kommer att älska sin haha.
U kommer nog gilla sin hon med.

sedan fyller jag =)
nerräkningen till det har börjat till det med,
ne det har det väl inte.
men visst är det kul att fylla.
Y har varit ute och köpt min julklapp/present idag,
men han är inge kul, han vägrar säga någonting över huvudtaget.

idag blir det ut till mamma och pappa och rulla köttbullar.
mums värre.
På söndag ska mamma pappa och jag ut och köpa mina juklappar.
Jag blir som barn på nytt hehe.

det är verkligen otroligt mkt som har hänt sen jag var här inne sist,
men inget som jag tänker dela med mig direkt.
dom som känner mig/oss vet vad det handlar om,
så just nu är det en kämpig period.

Ne nu ska jag lägga mig på golvet och gosa med P som busar runt
och tycker matte är värkdens tråkigaste som sitter vid datan,
men kan man ha så pass kul med sin svans,
så går det nog ingen nöd på henne =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: