Duktig

2009-02-23 / 21:28:16
Jag är rätt så nöjd med min prestation i skolan idag, fick ett arbete på arbetsmiljön och har skickat in den idag,
hade en lucka i skolan mellan 10.30 till en 14.15, så jag passade på att sätta mig i bibblan och vara lite produktiv idag,

hela dagen har kännts jävligt skön,
i morgon är det dags att jobba igen,
får se hur den dagen artar sig,
men det ska väl inte vara några större problem,

är så trött på att folk lovar en saker dyrt och heligt för att nästa gång man frågar om det,
så då har man plötsligt i nte det,  tycker det är riktigt dålig stil,
men man får lära sig att inte lita på allt och alla hela tiden,
ska nog gå tillbaka till att vara lite på min vakt,
för våran egna skull,

fick en kommentar idag av en helt oväntad person,
den kommentaren plockade bort så otroligt mycket irritation,
det finns en del hederliga människor kvar,
allt hopp om männskligheten är alltså inte riktigt ute än...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: