Helg

2009-02-13 / 16:03:32
Ska bli så otroligt skönt med helg nu,
ledig ända fram tills på tisdag,
så det blir lite utav en lång helg,
ska passa på att sova ordentligt, inte gå upp förens kroppen är helt utvilad,
får se om det ens blir frukost på sängen?
den som lever en får se.

I morgon är det alla hjärtans dag,
förstår inte varför detta stå hej med just den dagen,
ska man inte visa sin kärlek alla andra dagar också?
ialla fall så kommer vi öppna en flaska vin och äta lite tacos till,
mumsigt, var på tok för längesen som vi åt det.
snålvattnet börjar rinna redan nu.

men sedan är allt detta helt fritt att tolka som man själv behagar,
men jag kan inte stå till svars för folks snevridna kopplingar.
fråga normalt så lovar jag att jag svarar ärligt.

snart bär flytten av,
svårt att få in i huvudet,
att snart flyttar vi till en större lägenhet,
ska bli så skönt,
så skönt att slippa vissa människor,
du är den sista som kommer att komma dit,
du är nu helt borta från mitt liv.
men du har dig själv att skylla bara.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: