jippi

2009-02-11 / 11:17:43
allt verkar gå framåt med en väldans fart,
så kul  just nu,
hsr så mycket på gång så jag vet inte riktigt vad jag ska välja,

är nästan hel ledig idag, var i skolan i ungefär 5 minuter idag och pratade lite med läraren.
sedan var det att åka hem igen och lägg sig framför tv ett tag,
ska ut till mamma med lite lådor sedan,
ska bli skönt att kunna tömma förrådet,
så slipper man tänka på det sen när allt bär av.
tiden närmar sig verkligen med stomsteg,

men allt annat som händer,
det är nästan så att det är övervälmande,
hur ska man hantera detta,
men som jag alltid säger att man kommer att lösa allt som man ställs inför,
det gäller bara att vilja få det gjort,
ingenting är omöjligt,
det handlar bara om att viljan ska finnas där,

nä ska försöka ruska lite liv i Yorsh nu,
nog för att ludde är här och håller mig sällskap, men han tycker det är lika skönt att bara ligga och sova han med.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: