ÖLI

2009-02-06 / 13:27:12
fortfarande riktigt sjuk, men har fått en halv diagnos,
vad jag menar är att jag har detta plus en jädrans massa mer.
efter lite undersökningar så kom han snabbt fram till att jag hade ÖLI,
plus ögoninfektion, förkylning.
men detta har jag min kära lilla syster att ödmjukt att tacka, *morr*
men har varit duktig och vart i skolan ändå,
kanske smittar ner lite folk,

har packat dom tre lådorna tror ajg att det blev,
men var och hämtade lite mer kartonger,
får inte packa så jätte mycket just nu,
då har jag ju packat allt i slutet av februari,

nu blir det bara lugn och inget att göra, ska bli så skönt.
på måndag ska jag upp på jobbet och bli uppflyttad till dagtid istället,

snart flyttas det, ska bli så otroligt skönt att få en större lägenhet,
den är ju trots allt mer än dubbelt så stor än den jag har nu så, det lär bli skillnad,
vet redan hur jag ska planera och möblera i princip allt,
har väl lite små saker kvar som jag inte riktigt vet vart jag ska göra av,
men sånt löser sig när man kommer in i lägenheten.
Kommentarer!
Postat av: talkinghands

Hamnade av en slump på din blogg och läste igenom den senaste tidens inlägg. Det som slår mig är att du lägger ner så mycket energi på att tycka illa om en speciell person. All den kraften skulle du kunna använda till ngt positivt i stället, som driver dig framåt. Den som mår sämst är ju faktiskt du. Du verkar vara en driftig tjej som borde kunna använda din kraft till att skapa en förändrig i stället för att gräva ner dig i hat och ilska.

Hoppas du inte tar illa upp - det var bara välmenat..

Mvh TalkingHands

Kommenterat - 2009-02-06 / 14:36:28
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: