sista dagen

2009-02-22 / 16:37:32
Ja sista dagen på min lång ledighet,
i morgon är det dags för skola igen,
men det är ju inte såjätte krävande så det lär nog gå hur bra som helst....

har väl inte varit så jätte produktiv denna vecka,
förutom att ha packat lite lådor,
stör mig fortfarande på att dessa stora lådor som vi skulle få tag på,
nu inte längre finns,
är lite smått besviken,
hade varit så skönt med dessa lådor,
hade inte blivit så många som det lär bli nu,
men vi fixar nog det med.....

idag händer absolut ingenting igen.....
fast det blir att spendera dagen ute hos mamma och pappa och bli bjuden på mat,
min favorit mat också,
Kåldolmar, potatis och sås till,
kan ju inte bli bättre,

på tisdag blir det att jobba,
på gnällen att jag hinner dit efter skolan,
men som tur är så kommer ju Yorshan och hämtar mig och skjutsar dit mig och hämtar mig sen på kvällen,
som tur är, hatar att gå hem själv i mörker, hatar mörker.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: