Sjuk

2009-02-04 / 12:28:27
Ja idag är jag fortfarande genom sjuk, har varit det i snart en vecka, och det blir bara värre.
trodde i min dumhet att jag är ju aldrig så sjuk speciellt länge,
men nej jag blir bara sjukare och sjukare,
rösten är totalt bort, öronen värker, halsen värker, ont i kroppen, magsjuka,

men i måndags så skrev vi ju på kontrakten, så snart flyttar vi,
helt otroligt egentligen att det kan få så fort nu,
nu vill vi ju bara att tiden ska springa iväg så jag kan få börja möblera i våran nya lägenhet,

ikväll blir det en massa skoljobb, tror nog att jag är klar med ett av dom nu,
sedan har jag uppföljning på måndag som jag måste försöka förmedla något,
idag redovosade vi muntligt,
gick jätte bra enligt både läraren och klass kamraterna,
men jag hör ju inget så lite svårt att höra vad folket säger bara men det fixar sig,

ska till läkaren halv 4, så vi får se vad han eller hon vad det nu blir, har att säga, inga mer mediciner inga pencilin,
smakar urk, det tar så på krppen, så jag håller alla mina tummar och tår.
Dens om lever den får se helt enkelt.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: