Slödag

2009-02-15 / 20:21:03
Ja idag har det varit en riktig slö dag,
riktigt skönt,
rensade ur lite till ur förrådet, inte så värst mycket kvar där nu,
nu gäller det bara att  tömma lägenheten,
men det borde väl gå ganska så snabbt det med.

vem är det som säger att det är om dig som min blogg handlar om,
det finns andra människor i mitt liv,
och varför skulle jag skriva så om dig?
vi har ju varit så grymt bra polers, varför skulle jag göra så mot dig då?
varför?
ge mig en riktigt bra anledning?
du har ingen jävla rätt att komma och göra som du gjorde enbart för att du tror att det är om dig jag skriver om,
news flash, det finns fler folk,
du gick för långt,

igår var en riktigt mysig dag, Yorsh fintade mig genom att gå ut med ludde på morgonen,
sedan kommer han tillbaka med en jätte stor blombuket med rosa roser, en rosa nalle sittandes i med ett
litet packet i knät, i den ligger örhängen och ett halsband, som självklart var rosa det med.

buketten från alla hjärtans dag
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: