snödag

2009-02-11 / 16:49:23
denna dag fortskrider som den ska antar jag,
varit lite duktig ialla fall,
rensat förrådet lite och kört ut lite låder,
tycker dock inte att det gjorde sådan synbar skillnad,
men det lär väl märkas sedan när det riktiga flyttlasset ska gå av stapeln.

fick en väldigt bra kommentar gällande en viss sak,
hädan efter kommer jag att total ignorera dig/er.
ni kommer inte att kunna suga ur mer energi,
det är ni inte värda,
jag har så mycket annat i mitt liv som jag ska fokusera på just nu,
det kommer bli en riktig knäpp på näsan för er,

var vid mormors grav och tände ljus idag,
så fint med all snö som ligger/låg efter att vi varit där helt orörd,

förstår inte riktigt hur en människa kan vara funtad på detta sätt,
att man kan vara s¨å dubbel, allt ska vara enligt ditt direktiv annars så är det vi som gjort fel
men din mentala mognad har stannat på en 15 åringsnivå,
dom egenskaper som man behöver ha för att kunna fungera i ett samhälle,
till dina mentala ålder så hör din naivitet till,
du tror att du har alla på din sida,
men du kommer att få ett bryskt uppvaknande en vacker dag då paletten kommer att falla ner,
men kom ihåg att du kan inte bete dig som du gör nu,
det har redan gått så långt, men du tror verkligen att du är så omtyckt,
men folk är enbart falska mot dig pga att dom inte orkar lyssna på dig mer,



Följ min blogg med bloglovin

Bloggtoppen.se
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: