stökdag

2009-02-20 / 12:39:14
Har packat ännu mer idag,
snart får jag väl packförbud av Yorsh,
han tycker att fortsätter jag att packa så är allt packat i slutet av februari,
hmm.är lite små sugen på något riktigt gott ikväll,
men icke sa nicke, Yorshan ska upp och köra mamma i helgen efetr att hon jobbat.
men då tänkte jag att vi kan ju slänga ut dessa lådor som vi har packat här hemma och
som bara står och är i vägen,
ytan bli bara mindre när man bor så pass litet som man gör,

har ett sådant lugn i kroppen som jag undrar om jag någonsin har haft förut,

vi satt upp och pratade i fem timmar igår,
man kan ju inte göra annat än att komma varandra närmare.
det är otäckt hur nära en annan människa man kan komma.

en sak som Yorshan sa igår satte sig verkligen,
vette fasiken om jag tror på det men, det sitter fast i tankeverksamheten,
"alla våra beslut är redan tagna, vi får bara några enstaka som vi kan bestämma över, resten är förutbestämt."

har varit så skönt att ha varit ledig i stort sätt denna vecka, ja i Tisdags så var jag i skolan,
men då var det bara redovisningar s¨å det var ju ganska så lugnt.
sedan resten utav veckan så har det inte hänt så jätte mycket,
förutom en del stora beslut,
dom besluten har förändrat våra liv,

All ond energi är borta,
nu finns bara lugnet kvar och det sprider sitt lugn över vart den än vänder sig.

PS. Glöm inte att skriva en rad i min Nya Gästbok som ligger bland länkarna i vänster sidfält


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: