stökdag

2009-02-12 / 11:58:54
nyss kommit hem från skolan, hade halvtidsinfo på ETIKEN idag,
hon sa att jag ligger på ett VG,
så otroligt stolt över mig själv,
det bubblar i hela magen,
nu är det bara att köra på,

sitter och väntar på att jag ska åka iväg till läkaren,
fick en akut tid idag,
hoppas bara att han kan hjälpa mig och lindra smärtan något ialla fall,
bara den lindras lite så skulle jag vara hel nöjd,
men han är bra så jag får väl hoppas.

Jag är verkligen så fasinerad utav en del människor,
att dom orkar själva egentligen,
fast det är ju det som inte gör,
det är ju därför som dom kör på sitt manodepressiva sätt,
hela ens liv försöker dom göra spännande för andra,
men dom tänker in på att dom säger en sak en viss dag sedan kanske ett par månader senare så kommer dom med något helt annat,
dom måste alltid få in sitt sorgliga liv i alla meningar som sägs hela dagarna.
även om det ser ut som att folk lyssnar och är intresserade så är dom inte det,
ingen tycker synd om dom,
dom önskar bara att dom ska vara klar med sitt gnällande.
men det kan inte vara lätt att ha en mentalitet på 15 år när man är betydligt äldre än så.
du vill att alla ska tycka synd om dig och lyssna, men det är verkligen ingen som lyssnar längre på dig,

Min söta lilla Luddeego timeYorsh tycker det är jätte kul att ta bilder på migKlart att Tösen och hennes boll ska vara med.kan man ha det mysigarehmm
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: