tråkigt

2009-02-27 / 13:59:06
Just nu har jag lite smått tråkigt,
är klar med både etiken och geriatriken,
tur är väl det, ska jobba hela helgen plus på måndag dag,
jag som från början trodde att det skulle bli en lugn helg med absolut inget att göra
förutom att lata sig hela helgen,
men icke sa nicke, blir jobb hela helgen,

men jag får väl spendera tid med yorsh när han hämtar och lämnar mig,
och på nätterna då,
ska se om man kan få jobba natt, se hur det fungerar på det stället,
skulle vara rätt så intressant,
vette fasiken om jag skulle orka vara vaken en hel natt,
jag är mer av en morgon människa än natt,

aja har inget vettigt att komma med,
får väl lägga mig och gosa lite med Ludde,
han tycker att matte är väldans tråkig som bara sitter vid datan utan att bry sig om honom,
han ligger i sängen här brevid och tittar på mig med sina sorgsna ögon,
ibland suckar han tillgivet,
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: