sandlådor

2009-02-26 / 19:39:26
känner mig redigt nöjd med etik arbetet, suttit i lite mer än 7 timmar med det idag,
ska lägga till lite smått, finslipa det lite och glo igenom det en extra gång,
känner mig så grymt duktig,
känns som en enorm lättnad,
sen har jag ett till arbete till geriatriken,
men det är nästan klart det med, lite finsputsning.

i morgon blir en trevlig träff med Ritzén/Stafström, det var ett tag sen sist,
så blir det en massa god mat, fler djupa disskutioner om sandlådor,
en massa prat,
ska bli riktigt kul, timmarna bara springer förbi,

vet inte varför det känns som fredag idag,
är ledig i morgon, men det lär bli en del skolarbeten,
men har ju Ludde sittandes i sängen brevid mig,
han sitter och tittar på mig med sina bruna hundögon,
ibland lägger han framtassarna på skrivbordet och pussar på mig
och tycker att matte är jätte tråkigt,
Ludde tycker att matte ska komma och gosa i soffan och klia honom på magen.

 kan man ha det mysigare 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: