Dåligt gjort

2009-01-19 / 13:35:09




är man vuxen som du påstår dig vara så inte fan skickar man någon annan att framföra ens meddelande, typ att man är sen, kommer inte alls, är sjuk, vad som helst,
det är inte ens giltigt, men å andra sidan är det inte mina problem,
men ajg stör mig så fruktansvärt på att folk inte gör sitt egte  skitgöra ens.
och du kallar mig omogen, det är ett tag sedan, men ajg kommer aldrig glömma dina ord där du anser dig bättre än alla andra,
bara för att man har barn, så vet och kan man allt, har man inte barn, ja då ska man vara lycklig om man kan sitta och måla naglarna.
sådan jävla arogans,

stör mig verkligen på folk som tror att dom står över alla andra, fast dom som gör det brukar vara väldigt tysta och försynta, så dom kompenserar det med denna attityd, fast å andra sidan så finns det ju dom som pratar högt och ljudligt om precis ALLT och fortfarande har denna tro om att dom kan och vet allt,
sedan försöker dom få alla andra om att dom har fel, och då ska dom tycker och tänka som dom annars så är dom ju konstiga osv,

som min födsel tex, undrar hur folk kan veta hur det ska gå för mig, hur mkt jag kommer att gå upp, hur länge jag kommer att få ligga med värkar osv,
undrar om dom har en kristall kula där dom ser allt om framtiden,
ibland börjar man ju undra vad folk tänker med,
du vet att det är om dig som ajg pratar om,
du kommer inte att komma långt med din arrogans och egotrippade syn på världen,
där allt är så synd om stackars dig, och du har ju varit med om allt, så där kan du ju allt,
Kommentarer!
Postat av: jag

du kan ju säga sånna här saker direkt till mitt ansikte istället för att skriva en massa skit på nätet om mig!

Kommenterat - 2009-01-19 / 19:29:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: