Hat

2009-01-17 / 17:23:13

om du bara visste hur mycket jag hatar dig,
trodde inte att hat kunde vara så starkt,
att man kunde hata en person i sin närhet, som faktiskt står en så pass nära,
men det ska gudarna veta, att det kan man,
finns inte ord för hur glad jag skulle bli, hur lättad jag skulle bli om du bara försvann,
för mig finns det inget att sörja över, jag sa upp kontakten med dig för ett bra tag sedan,
sedan om du inte fattar att du nu står ensam kvar,
du har ingen kvar vid din sida länhre,
du har ingen som kommer att stötta dig när du nu behöver det,
det kommer inte att finnas någon som verkligen kommer att bry sig.
detta har du dig enbart själv att skylla
du har dig själv att önska att du skulle ha gjort annurlunda,
det var du som stängde ute oss. det var du som gjorde dom valen du gjort.,
nu är det dags att du börjar ta ansvar för dina handlingar,
men det kommer du väl aldrig att göra.
du är så jävla lat, hoppas verkligen att du råkar ut för fel personer, som sätter dig på plats.
fast inte ens det kommer väl få dig att fatta att du nu står ensam,
hatet bara växer för varje gång som jag antinge ser dig eller bara hör din röst,

tack för igår vännen, hade hur kul som helst med dig,
mysigt att det bara var vi tre, timmarna bara flög förbi, dom kom och sprang iväg i samma ögonblick,
nästa gång äter vi pizza eller hur, enbart för att ingen av oss ska behöva ställa oss vid spisen,
så att andra kan servera oss, det är vi värda, kom ihåg att vara stark, du har rätt att bestämma och komma med tankar och ideer, kom att sätta gränser, visa dig stark, ingen ska få köra över dig,
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: