idiot

2009-01-28 / 12:24:53
ordet räcker inte riktigt till för att beskriva dig,
är bara så förundrad utöver att man kan vara sån som människa.
men men det finns väl människor till allt,
du säger att jag framstår i dåliga dager, men snäla du,
hur blåögd kan man vara egentligen,
det är du som framstår dåligt,
inte bara enligt mig.
tycker nästana tt folk som gör vissa saker borde efter ett tag få sig en riktig funderare,
men tydligen inte,
det är bara tt fortsätta att bete sig som vanligt,
ja inte mig emot,
jag kunde verkligen inte bry mig mindre,
känns så befriande.

what ever,
får se idag hur lägenheten ser ut, riktigt mysigt med en större lägenhet,
den är ju mer öän dubbelt så stor ön den vi har nu.
yeye jag avancerar uppåt på jobbet, idg ska jag börja anställa folk,
inte dåligt...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: