ledighet

2009-01-23 / 11:43:31
så skönt att vara ledig både från jobbet och skolan idag,
det blev att sova länge, tills min kära syster skickade mess runt kl 8,
men det var i all välmening förvisso,

idag blir det inte så himla mycket gjort,
vänta på att Yorsh kommer hem så ska vi ut en sväng,
en snabbis till apoteket och sedan hem igen,
det hade ju snöat en hel del igår kväll när jag kom ner efter att jag hade slutat,
ganska kul hur fort det kan gå,
från att jag började så fanns det ingenting,
tills det att jag slutat så var det fullt.

blir att käka pizza med Anna och hennes fästman, hehe
tycker fortfarande att ordet fästman låter  ja jag vet inte,
men Yorsh använde aldrig ordet fästmö, han sa hela tiden fru,
så det kanske låg undermedvetet hos honom,
det är snart 6 månader sedan, helt otroligt hur fort det kan gå,
tiden har verkligen bara sprungit förbi,

och nu väntar en ny prövning,
fast jag är inte orolig för fem öre, för man växer in i varje prövning/situation som man sätts i,
så det ska vi nog klara av galant.  på onsdag ska vi iväg och kolla på en lägenhet,hoppas att den är stor nog,


precis innan vi går in, dörrarna är stängda,undrar om det är någon som är nervös =)kunde verkligen inte ha haft en bättre präst, han visste att jag var yber nervös och det tog han tillfälle till.vad ska amn säga =) nu är det verkligen att en bild säger mer än tusen ord =)glädje tårarna bara rinner.första dansen om gifta
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: