slut på den vänskapen?

2009-01-13 / 14:08:18
just nu är jag så innerligt trött på allt detta skitsnacka helt enkelt,
det förvrängs och blir helt jävla snevridet,
sedan att man läser och sedan skapar sin egna uppfattning och blir arg utan att kolla om det stämmer ens,
det gör mig så jävla trött helt enkelt,
synd bara att denna vänskap ska vara över just på grund att man skapar sin egna uppfattning, som jag reda nu kan tala om att det stämmer inte,
men kollar man inte faktan innan, så kan inte jag göra så jätte mycket åt saken bara,
tycker det är riktigt synd att allt skulle avslutas som ovänner,
trodde du värdesatt vår vänskap mer än att dra slutsattser som inte finns fem öre för att det stämmer.

jag kommer att sakna dig, och det tror jag att du vet,
du vet hur mycket jag tycker om dig, så glad att jag hittat dig, men det är inte värt att osanningar ska komma krypandesför att få den ena att framstå som en idiot, tyvärr,
trodde du visste att jag aldrigskulle göra en sådan sak, aldrig ens komma på tanken,
att mina ord blir snevridna som dom passar en del är det ingen som frågar mig om.

hoppas du vet att jag alltid komme att finnas här för dig anna trots det som hänt, kommer alltid
att finnas på din sida, det är upp till dig och tro på vad du vill, men jag skulle aldrig göra något sånt, aldrig ens komma på den tanken,,
du har aldrig tänkt att det kanske var min man jag skrev om?

du vet vart jag finns.'
SAKNAR DIG
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: