trötter

2009-01-18 / 18:40:27
så skönt att reda vara hemma från jobbet,
är säkert en fördel att sluta rean mellan 5 och 7,
i morgon är det skola igen,
sedan jobba,
är ju prov på tisdag så det blir att sitta och olugga för det.

fick en sådan skön kommentar utav Yorsh igår,
egentligen så är det ungefär samma som han har sagt förut,
men han ser verkligen glädjen i mig, att glädjen är äkta när jag sitter och pratar med dig,
han sa det att han blev så glad när han hörde oss sitta och skratta så,
det värmde hans kalla lilla hjärta som han själv uttrycker det.

denna vecka blir väldigt intressant vecka,
fått lite små tips idag angående vissa saker, ska bli intressant och se om dom verkligen fungerar,
fan va glad jag skulle bli om det visade sig att det var sant

nu ska jag gå och hjälpa min man att bädda rent och snygga till lite,
så mysigt att komma hem och han har städat och fixat lite.




    
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: