Helg ledigt

2009-01-15 / 14:44:30



det ska bli så skönt att vara ledig i morgon, både från jobb och skola,
något fel är det i alla fall, vaknade kl 01 av en plågande smärta i magen, sedan dess har jag varit vaken, magsmärtorna har inte gett med sig, snarare tvärtom, dom blir ännu starkare.
det blir allt svårare att röra sig, för varje steg som jag tar ju ondare gör det,
hoppas bara att det går över snart.

denna vecka har bara sprungit iväg,
vet inte riktigt vart den har tagit vägen,
inte mig emot, nu är det helg fram till söndag, så
ska försöka ta mig ut i morgon och handla lite mat,
önskar bara att jag orkade åka bort till en kär vän =)
hon får mig alltid att dra på smilbanden =)
känns så skönt att jag kan släppa den s.k masken, är jag inte på något bra humör så behöver jag int =)
kan helt enkelt vara mig själv,
den personen jag endast kan vara med ett få tal personer.

ikväll blir det jobba av, sedan är jag ledig fram tills söndag, skönt värre =)

har en känsla, en ny känsla som ligger bubblandes inom mig,
som håller på och växer sig allt starkare,
går runt och myser med ett snett litet leende på läpparna konstant,
med dig kan jag vara trygg, med dig kan jag ha ont och visa det,
du dömmer mig i nte för det,
du ger mig stöd, tryggheten, känslan,
jag tror aldrig jag känt förut.
du vet att orden  JAG ÄLSKAR DIG är otroligt laddade,
när jag väl säger dom så menar jag dom med hela m in kropp och skäl =)
det vet du snutten....

Yorsh du är bra söt ibland, du får mig att le på ett sätt som är svårt at förklara med ord,
men, men leendet som du lockar fram, jag ler med hela kroppen, hjärtat och själen.

Men Anna, du ligger inte långt efter =) hehe





        
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: