Inge Bra alls

2009-07-08 / 11:47:11
Idag är ingen bra dag alls, har mått dåligt ett par dagar nu,
trodde det skulle gå över efter ett par dagar, men det verkar inte vilja ge med sig.
Ska iväg och jobba om några timmar,
Får se hur det går, känns som att jag ska tuppa av när som helst.
Det är ju inte världens längsta dag så det kommer väl att gå.

HAr ett sådant  godis sug,
får åka förbi maxi sen så jag kan köpa lite lösgodis.
mums, det lär få dagen att springa iväg när jag har en massa gott godis hemma som väntar på mig.

Jag har insett hur en del människor verkligen fungerar.
Jag har insett hur du fungerar.
Det är dags att du vaknar upp och börjar få iordning på saker och ting om du vill ha mig kvar.

Har verkligen inget vettigt att komma med idag.
Nu väntar en lång arbetsvecka framför mig.
med många roliga stunder som väntar.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: