kärlek

2009-07-30 / 15:43:06
Att kärleken kunde vara så stark, det trodde jag akdrig.
att få ha känslan av att verkligen sakna någon,
att få känna sig älskad, finast av alla på denna jord,
spelar ingen roll om man har en dålig dag,
då man tycker allt med sig själv är bland det äckligaste som någonsin har
vandrat på denna jord,
då kan ma få kommentarer som fan va snygg du är.
fast han behöver inte alltid säga så mycket,
även fast det uppskattas mer än vad han tror.
så hans blickar gentemot mig, att han kan stanna mitt i en mening och tappa bort sig helt
och inte hitta tillbaka till samtalet sedan just pga att han sitter och stirrar på mig,
Den blicken är obeskrivlig.
Hur han kan älska en när man själv tycker (och jag som alltid har rätt oavsett haha) att man är fetast, fulast och allt detta som man så vanligt tycker och tänker om sig själv.
Men denna värme som man känner,
Jag tror nästan att vi har en förstor säng.
vi har en 1.80 säng och då kan man ju ligga och sparka åt alla olika håll utan att den andre påverkas.
men härom kvällen kunde jag inte sova så jag gick och la mig i datarummet där min gamla 1.20 säng står och la mig,
Y kom och la sig där med, den värmen man har i en sån liten säng.
så mysigt, tror nog att vi måste byta s'ng till det mindre haha.

nu ska jag nog ägna mig åt maten som Y så snällt har lagat,
har jobbat hela dagen.
och så komma hem till färidg mat, är ju aldrig fel,
sedan ner och fortsätta tvätta.
tidig morgon i morgon igen, sedan ska vi upp på stan en stund efter jobbet
och se om vi hittar något,

Jag Älskar Dig. I DAG I MORGON OCH FÖRALLTID
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: