Ledighet

2009-07-05 / 19:24:32
Det känns lite konstigt att sitta här och blogga,
men man vänjer sig väl med allt antar jag.

Nu är jag redigt trött i huvudet,
jobbat min fjärde dag i sträck,
så det ska bli lite små skönt med två lediga dagar.
sedan blir det mer jobb,
men det är välvärt det när det klirrar till i kassan i slutet av månaden.

Det är så skönt med en arbetsplats där jag verkligen gillar att gå till,
där man vill att dom ska ringa och be en jobba extra.
det tråkiga nu när man går på schema är att man inte får skriva upp sig på extra arbete.
JAg får bara jobba extra om personalen eller chefen ringer och ber mig,

Jag längtar tills den 7/8 då vi ska till stockholm.
Kommer bli så mysigt,
bara Y och jag.
en hel helg på ett jätte mysigt hotellrum=)

Just nu känns det som att det är kanon,
Allt känns så framåt.
Vet inte riktigt varför,
men orka analysera varför.
Nu njuter jag bara.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: