Ledsen

2009-07-14 / 14:53:05

Min lediga dag idag haha
och det ska inte göras ett endaste dugg på den dagen,
endast slöa och äta gott.
var och besiktade bilen idag och den gick så klart igenom.
Funderar och hoppas på en del saker,
men det lär tiden utvisa sig om det.

Det gör ont i mig.
vad gör ni på fredag?
Hör av er om ni har lust att hitta på något.
jag slutar jobba 14,
och hem och gör i ordning mig,
men efter det om ni har tid, hör av er =)
Ni vet vilka ni är.

i natt sov jag ju ialla fall,
men nu är jag lika trött ändå,
fattar inte vad det är som håller på och händer.
kan ha med sjukdomen att göra,
men man lär sig väl leva med det,

vi ska kanske flytta igen =)
har hittat en större lägenhet till mindre pengar,
Hoppas att den duger,

dessa smärtor är fan inte att leka med,
men hoppas att dom lindras snart.

nu är Y ute och har börjat med maten.
idag blir det ugnsgratinerad falukorv och hemlagat potatismos,



Saknar min plutt

Kommentarer!
Postat av: Bella

Sjukdom?

Kommenterat - 2009-07-23 / 16:00:30  | URL - http://bbella.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: