Morr

2009-07-27 / 20:32:30
Äntligen har jag förstått huf fan ni nu verkligen fungerar.
men det jag inte fördstår är hur fan man nu kan göra en sådan sak,
hur kan man förråda en på detta vis,
tycker synd om dig,
jag gör verkligen det.
Men å andra sidan känns det så skönt att inte ha dig i mitt liv längre,
det känns som en tyngd har försvunnit.
Aldrig kommer jag förlåta dig.
Jag vill aldrig mer ha något med dig att göra igen.
Du är inte värd vatten ens.

Min enda lediga dag idag,
och vad har vi gjort?
vi har varit och köpt täcken på Jysk.
riktigt mysiga sådana.
inga sådana duntäcken.
hatar verkligen sådana.
så fluffiga och sköna täcken.
så nu har Y bäddat så fint inne i sovrummet,
eller jag har ju också hjälpt till haha.

Bella hur lyckades du blondera ditt hår?
du var väl rätt så mörk innan,
har en rödfärg nu soom jag vill ha bort,
men hittar ingen färg som får bort denna röda färg.
vill ha det ganska så blont, eller mellan blond som ligger närmast min naturliga färg.
har du något förslag?
Kommentarer!
Postat av: Bella

Jag var jättemörk innan men min kusin som är frisör hade grejer hemma hos sig så hon gjorde det på mig. Men du får väll blondera flera gånger och sen sätta i en ljusbrun nyans efteråt? Använda silverschampo för att få bort det gula.



Hur är det med dig annars då? Trivs i lägenheten?

Kommenterat - 2009-07-30 / 13:59:24  | URL - http://bbella.blogg.se/
Postat av: Myzan

hej. hur är allt med dig? För att få bort mörka färger måste man bleka håret, fungerar inte med blond hårfärg tyvärr. Så hårblekning är det som gäller, sedan får man ta silvershampoo och tvätta med det så att det inte blir så gult. Sedan kan du färga det ljusbrunt efter det.. Men man bör vänta ett tag egentligen efter att man har blekt innan man färgar igen, så håret får vila. blekning sliter fruktansvärt mycket på håret.. hoppas det blir bra :)

Kommenterat - 2009-07-30 / 16:21:32  | URL - http://my01.blogg.se/
Postat av: Bella

Det är mycket färgning och visst sliter det på håret men du får sova med hårinpackning någon natt och då brukar det återhämta sig väldigt bra.

Vad är det för något som inte känns rätt då?

Med mig är det bara bra. Jag trivs i alla fall som fisken i vattnet i min lägenhet :)

Kommenterat - 2009-07-30 / 18:47:36  | URL - http://bbella.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: