Nattjobb

2009-07-09 / 14:05:16
Sitter här och har jobbat dag, sedan ska jag iväg och jobba NATT,
snacka om att jag kommer vara rätt så seg framåt morgon kvisten =)
men visst det ger ju fin fin kosing hehe
frågan är hur jag ska orka hålla mig vaken i natt bara.
får nog köpa med mig en cola, men det är inge gott längre.
Tycker verkligen att det smakar urk om det,
inte ens mcdonkans cola är god som brukar kunna vara värd att gå över lik för.
köpte ostbågar och chips för ett par dagar sen,
sedan hör det till att ostbågar brukar vara det godaste jag vet,
men då var det bland det äckligaste jag ätit på länge.

Fick beröm av ssk på jobbet hur fint mitt brännsår såg ut och hur fint det var omlagt =)
Det var en riktigt fult brännsår.
men det fixade sig.

Har verkligen inget vettigt att komma med,
ovanligt men ändå.
Har verkligen lärt mig vem som är mina riktiga vänner.
jag har hellre en riktigt nära än flera ytliga.
Jag saknar att umgås och prata med dig,
men så fort vi pratar med varandra så blir det så mkt kaos runt omkring,
men jag saknar att prata med dig.
enligt mig så var vi riktigt bra vänner, vi stod varandra nära.
varför måste det förändras?

Ego time så det skriker om det =)

Ego time så det skriker om det =)

Ego time så det skriker om det =)

Ego time så det skriker om det =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: