One life One love

2009-07-11 / 11:28:43
Det gör ont i mig när allt kommer fram,
hur det inte har blivit så s om jag trodde,
så som jag önskade med hela mitt hjärta.
Så som jag gick in med hela mitt hjärta för att få det som.
Varför blev det inte så som jag ville.
Jag känner att jag saknar att prata med dig N.
Du vet nog vem du är =)
Även alla dessa gånger som vi bråkat och skakat om världen med dessa arga bråk.
men det kan vi göra för att vi vet att allt kommer att bli bra igen mellan oss.
Vi stod varandra så nära.
men så slutade vi skolan och vi blev delade på.
vi är nog fan jävligt lika i grund och botten. =)
Jag finns här för dig och kommer alltid att göra.

Idag blir det att åka hem till mamma och pappa och fira mamma idag,
Hon fyller ju i morgon, men jag jobbar så det får bli idag istället.

har man verkligen bara en äkta kärlek,
kommer man aldrig att älska någon så som man älskar den?
kärleken förändras ju längre tid man är tillsammans.
den växer till något större, om man har tur.
men va händer om den inte gör det då?

som vanligt så har jag inget vettigt att komma med.
Bara lllite tankar och ting.
Men hoppas att ni har ett bra liv fullt med glädje och kärlek.
Medans mitt liv känns som slutet.
Glöm inte att skänk en sann bön för mig är ni snälla.
Ni behöver inte vara troende eller ens tro på att det fungerar.
Jag tror på det, jag behöver eran styrka.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: