Ont i Hjärtat

2009-07-07 / 15:31:13
Det gör så ont i mitt hjärta just nu.
Det du sa och det du gjorde har satt sig så djupt.
Jag kommer alltid ha kvar minnena,
men det gör för ont för att klara av att fortsätta.
Jag är stark, jag klarar mig alltid,
men frågan är nu om min största dröm/önskan kommer att slå in?

Det du sa och det du önskade mig,
jag är inte långsint, men detta kommer jag aldrig att förlåta dig för.
Är det så här du vill ha det. vill du inte finnas i mitt liv längre?
Att man önskar en död och att man skulle leva resten av sitt liv som steril.
Då undrar jag vem det är som en psykopat egentligen.
du börjar likna våra kära släktingar till beteendet.
men visst jag behöver inte ha dig i mitt liv längre,
Inte när du gör som du gör.
Du finns inte längre för mig, precis som att du har raderat mig från ditt liv.
Men du glömde att radera en sak,
Alla dina saker från våran dator som du lånade.
Där i har jag sett bilder som jag önskar att jag hade sluppit sett.
Men det går jämt ut.
Det fanns virus på den,
Fast det var inget som inte gick och fixa.
Men alla dessa konstiga program som fanns på den, vart hittar man allt skit.









Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: