Psykfall Nr1

2009-07-22 / 19:06:57

Trodde aldriig att hat kunde bli så starkt,
speciellt inom familjen.
bara rena anblicken av dig får mig att börja skratta.
du finns inte för någon av oss.

hatar verkligen folk som tror att dom vet och kan allt om allt och alla.
du sa att du kände mig när jag var yngre, in your dreams.
möjligtvis att du KÄNDE TILL ytliga saker om mig,
men det skulle vem som helst göra som levde runt omkring mig.
så fort du inte får som du vill så är allt och alla psykfall.
du kommer inte att komma så långt.
att du kallade mig psykopat och önskade mig både det ena och det andra.
vänta du bara säger jag.
Aldrig kännts så skönt att slippa vissa människor.
inte bara jag som känner så, det finns oändligt många.

i morgon ska jag jobba natt, sedan jobba hela helgen.
mysigt när pengarna kommer.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: