slö

2009-07-21 / 20:00:57
liigger här ensam i sängen helt ensam,
är lite smått uttrååkad,
har jobbat dag idag så mitt huvud  hänger inte med för fem öre.
ska inte jobba förens torsdag natt, sedan hela helgen.

vad ska jag göra?
orka bry mig längre.
vill sova men då vore jag tragisk om jag gick och la mig nu,

hur fan kan folk med barn säga saker som,
du vet inget förens du har fått barn.
hur fan kan man idiot förklara folk så där,
blir man sådär när man får barn?
hur kan man kalla barnlösa för ovetandes.
ibland börjar man ju fan fundera på vad folk har innanför pannbenet.
Kommentarer!
Postat av: Bella

Klart du vet något, men man vet betydligt mer när barnet väl är kommet :) Men så är det väll med allt?

Kommenterat - 2009-07-23 / 16:01:33  | URL - http://bbella.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: