That´s it

2009-07-08 / 12:12:33
Nu är det äntligen över. jag tänker inte ta detta längre,
du vill helt klart inte ha något med mig att göra längre.
så visst, är det så du vill ha det så ska jag inte stå i vägen.
Jag ska rensa ut miina saker, resterande kan du behålla eller sälja eller vad du nu vill göra med det.
men att du vägrar ändra,
allt är hela tiden mitt fel,
måste vara väldigt skönt att aldrig ha fel.
Men varför har ingennågonsin tänkt på mig,
hur jag mår, hur jag känner saker och ting.
jag kommer aldrig i första hand.
jag kommer alltid i sista hand.
men nu räcker det, jag vill inte ha någonting med dig att göra längre.
vi passar helt enkelt inte ihop längre, vi har växt ifrån varandra helt.
jag klarar inte av detta längre,
jag orkar inte låtsas längre.
Jag vill må bra för en gångs skull.
Jag vill kunna slippa en del av ansvaret, utan att behöva ha koll på precis allt.
hela tiden se till att allt blir gjort.
Jag vill bara ha någon som vill ha mig.
som gör allt för att göra mig glad.
Som gör allt för att skydda m ig mot allt, om det så är familjens rötägg eller vad som helst..
NU räcker det.
Kommentarer!
Postat av: Myzan

hej! vad är det som har hänt? Låter jätte hemskt det du skriver, men jag vågar inte tro vad jag tror att det är... är det du och din man som bråkar? Har ni gått isär? Tåkigt :(

Kommenterat - 2009-07-08 / 23:26:52  | URL - http://my01.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: