Nu är det nog

2009-06-27 / 21:25:25

Det finns inga ord för hur mkt jag föraktar dig, du är den mest bortskämda människa som jag någonsin har träffat, Det har visat sig att det verkligen stämmer det som folk säger och det som viskas, du tror att du kan manipulera folk, News Flash, ingen gillar dig på riktigt, och det du får uppskattar du aldrig, utan du ska barea ha mer och mer. och du tycker att folk är orättvisa mot dig, men väx upp och se att du har saker som andra aldriig haft, och har jag haft det så har jg köpt sakerna själv, ta reda på riktig fakta innan du gnäller, men är man så jävla bortskämd som du är så kommer man alltid att vara lika dryg mot omvärlden, en vacker dag så kommer det att slå tillbaka.

Nu när vi håller på och bildar familj så vill jag inte ha dig i   mitt liv längre.
Jag vill inte ha den sortens människor runt omkring oss.
jag har försökt att förstå dig,
men när jag tror att nu kanske jag kan förstå hur du tänker, varför du beter dig som du gör.
så raserar du allt igen.
NU räcker det,
Du är så jävla otacksam för det du får och det du har,
du ska hela ttiden ha mer och mer,
du fattar aldrig att folk sliter för att ge dig det du vill ha,
jag har aldrig haft dessa saker som du haft,
Men ingen av er kommer att få ta del av vårat liv med barn.
den delen stänger jag nu.
Enda gången som jag kommer att träffa dig nu är på födelsedagar och stor helger,
men då kommer jag lägga på ett leende precis som att allt kommer att vara okej,
men det kommer aldrig mer att vara okej mellan oss igen,

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: