SEG

2009-06-22 / 12:01:27
Så in i helvete, Huvudet hänger inte riktigt med just nu,
Jobbar idag och är sedan ledig två dagar,
och sedan mer jobb, men lite ledighet ialla fall,
SÅ skönt. Det känns att ha jobbat hela dagarna i fyra dagar i sträck,
speciellt om det är delade turer.
Men det blir ingen vila i morgon,
ska till läkaren vid en 9 i morgon biitti,
Får se vad hans slutgiltiga besked är,
hur svårt sjuk jag är, om det går att bota eller hur det nu ligger till,

annars så har det väl inte hänt så jätte mycket,
Jo visste vi var och bokade lyx hotell i Stockholm till den 8/8.
så mycket man ska göra, så lite tid känns det som.
Men det kommer att bli så mysigt.

Jag kommer aldrig att komma över erat svek.
det har ettsat sig fast inom mig,
För mig så finns det inge större svek,
Här kan man verkligen snacka om att särbehandla folk ordentligt.,
men visst är det så ni vill ha det,
så kan vi köra på samma sida vi med,
men vårat kommer att svida ännu mer.
för att det är inget som kommer att sluta gälla efter en stund.
jag har ingenting kvar för er längre,
Ni sårade oss/mig så hårt,
så nu tar vi avstånd,
vi mår mycket bättre nu.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: