YEAH YEAH

2009-06-09 / 11:30:19
Nu var det ett tag sen som jag var inne och hade något vettigt att komma med,
men jag har jobbat och haft fullt upp.
Nog för att jag älskar stället som jag jobbar på,
men urk vad trött i huvudet man är när man kommer hem.

Nu är vi ägare till en ny  fin bil.
Tyvärr så är det ju en automat den med,
men jag behöver bara skriva och köra upp.
så det blir ju Y som får köra bilen ett tag till,
mmn det är inte honom emot, han älskar att få köra,
Vi får köra sten sax påsen om vem som ska köra sen haha.

Det händer inte så jätte mycket intressant i mitt liv just nu,
Jag jobbar och sliter hela dagarna,
sedan fösöker jag umgår så mkt som möjligt med min man.
sådet blir ju lite brist på tid tillsammans nu förtiden men det får ju gå.
Tur är ju att vi bor tillsammans, annars skulle vi nog inte ses så speciellt mycket alls.
 
I morgon är det tänkt att vi ska åka och boka resa ner till GBG till augusti.
Jag kollade schemat och jag var ledig då.
Så skönt att slippa oroa sig för det.
Vi hade ju förhoppningar om att ett par kompisar skulle följa med ner.
men vi har inte fått något svar från dom så nu antar vi att dom inte vill följa med ner.
Tråkigt, hade vartit riktigt kul om ni hade följt med ner.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: