Baugette

2009-03-30 / 20:21:45
Inte visste jag att jag var en Baugette haha.
enligt min kära mor så är jag en...
"Ja du är ju lång och smal med fyllning på mitten"
snacka om att jag skratta så tårarna kom,
det såg ut som att mamma såg lite små chockad utav sin egna kommentar,
hon såg så förvånad ut hehe....
men visst jag kanske är det hehe....

nu är det endast två dagar kvar innan flyttlasset går,
känns inte riktigt verkligt än,
men det kommer väl i morgon kväll när allt kommer att vara utpackat ur lägenheten.
kommer endast finnas en tunn bäddmadrass plus TV:n som Y absolut vill ha kvar....
är så jäkla skönt att få massor med mer plats att röra oss på.
kommer ju aldrig se varandra känns det som....
men då kan jag smälla i dörrarna bäst jag vill,
men jag kanske ska hålla mig ifrån glasdörren.
tror inte att det skulle vara så jätte lyckat om jag skulle lyckas ha sönder den hehe...

sedan på lördag så blir det ut och åka båt.
längtar faktiskt dit en smula,
bara jag och Y.
kan nästan se det som en liten förkortad smekmånad, vi har ju aldrig haft en.
sånt kostar ju så himla mkt pengar,
men det gör mig inget, fick mitt absoluta drömbröllop istället.
väntar ivrigt på att bröllops videon ska bli klar så att man kan sitta och snyfta till den.

Hos Y kan man verkligen snacka om trygghet,
det räckte med att jag såg honom stå där längst fram i kyrkan så blev jag hur lugn och sansad som helst,
fast pappa vid min sida gjorde nig sitt det med.
vetenskapen om att ha både mina föräldrar där och stötta mig, utifall att något skulle hända,
det ger en sådan trygghet som är svår eller rättaresagt omöjligt att sätta ord på.
så skönt att veta att man kan vara precis hur man vill, mår man inge bra så behöver man aldrig låtsas att allt är på topp.

Vill du göra något åt djurplågeri? Besök denna sida och bli medlem och gör något åt alla misshandlade djur.
Ideell organisation, hjälp djuren till ett bättre och värdigare liv. Bli medlem och stöd vårt arbete.
www.orebrolansdjurvarn.se
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: