jag orkar inte

2009-03-20 / 14:30:01
varken jag eller Y klarar av detta längre,
allt handlar om pengar,
det går aldrig att göra något utan att det ska kosta en förmögenhet.
ni eller du rättare sagt får oss att må dåligt över att vi inte har dom pengarna att slänga bort så.
det är kanske därför vi inte umgås lika ofta längre.
det var mkt lättare i skolan, där fanns det inga krav på att allt skulle kosta massor,
nu när psyket inte får rasa för allt i världen så raseras det ganska så snabbt,
jag förstår inte varför allt måste kosta multum varje gång.
nu är hela min dag raserad pga att du får mig att känna mig som en dålig människa.

tack för den.
nu känns det så mycket bättre.
vi orkar inte med detta hela tiden.
vi har inte alla dessa pengar som vi kan slänga ut på alla dessa saker,
vi ska flytta och det kostar det med.
men just nu känns det som att inget spelar någon roll.
nu vill jag bara gå och lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och slippa allt runt om kring,
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: