Jävligt Duktig

2009-03-12 / 13:35:29
Jävlar va grymt bra jag är, Fick reda på idag att jag har VG i alla mina kurser,
enligt lärarna så ska jag lyssna på mig själv för det är då det blir som bäst.
har lärt mig att inte arbeta i grupp, man har lärt sig vem man kan arbeta med och vem man inte kan arbeta med.
gör jag ett arbete så blir det ju så riktigt bra.
t.o.m läraren sa att mitt arbete var "RIKTIGT BRA GJORT"
nu kan man inte annat än att vara rysligt stolt över sig själv.
stolt som en tupp.
känns så otroligt skönt, var så nervös över ETIKEN.
men det hade jag inte behövt vara, läraren tyckte att jag hade varit väldigt duktig, väldigt med,
på uppföljningarna så hade jag gjort väldigt bra i från mig, och det skriftliga var ännu bättre.

Jag kommer att sakna er som vänner, men jag kan inte tåla att du kan göra så och komma undan med det,
du kan inte komma och anklaga mig för skitsaker som inte har någon sanning, det är enbart du som har tolkat det på ditt egna sätt, men det sårade mig, tror inte du fattar det. eller du bryr dig i nte ens,
men du har dig enbart själv att skylla på.
man kan inte göra som du gjorde,
anklaga mig för sådana falskheter.
jag kommer att sakna dig ANNA, på så kort tid så har vi kommit varandra så nära,
vi har passerat alla möjliga tänkbara prövningar,
men huvudsaken är ändå att man litar på varandra.
vi har haft det så grymt kul, jag kommer att sakna det,
jag har förlorat min bästa vän känns det som,
det känns så ledsamt innuti mig,
men du vet att jag alltid har stöttat dig vad du kan tänkas ha haft för funderingar, problem osv,'
och jag kommer alltid att stötta dig vad du än kommer att göra.

sitter och väntar på att Yorshan ska sluta, sedan ska vi åka och hämta Ludde, sedan blir det hem och mysa...


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: