jobba

2009-03-09 / 13:06:51
nu får det bli ett snabbt inlägg innan vi ska i väg till jobbet.

men en sak ska du ha väldigt klart för dig.
förlorar jag mitt betyg tack vare dig,
vet jag verkligen inte vad jag kommer ta mig till.
det betyget har jag kämpat för.

idag blir det iväg att jobba,
lite små segt att först vara i skolan sedan iväg och jobba hela dagen och kvällen.
men då får man ju chans att rensa huvudet lite smått.

i morgon är det prov.
känns inte som någon fara direkt.
kommer nog att gå kanon bra detta.
sedan börjar min man jobba nere på alnängsskolan,
får man ju se varandra lite där,
passar alldeles utmärkt om ajg nu ska jobba så pass mycket,
då man inte hinner ses någpt alls,

snart flyttar vi, tiden bara springer iväg.

men den 4/4 ska vi ut och åka båt.
och en massa mys, längtar så efter det,
med en massa god mat och dricka.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: