lättnad

2009-03-03 / 14:57:39
en del saker blir bara värre och värre.
varför kan inte allt bara försvinna,
vill inte gå runt och ha ont hela tiden,
vill få en dag då jag mår bra fysiskt.

men det psykiska delen är så grymt skönt,
allt är så grymt bra, inget hinder eller liknande.
en sådan frihetskänsla,
en sådan tyngd har försvunnit från en,

två dagar i skolan denna vecka,
lite små skönt, men å andra sidan så har man att göra hemma,
det är så mycket mer att packa än man tror från början,
alla dessa små saker,
men allt kan amn ju inte packa ner förns i sista rycket ungefär,

men nu har jag två muntliga redovisningar kvar,men dom ska nog gå bra,
ingen större fara för det,
sedan nästa vecka så har jag ett skriftligt prov,
men det borde ju funka det med,
så länge huvudet hänger med och inte hjärncellerna, dom få man har kvar, *hehe*
lämnar en i sticket, men jag tror nog att dom ska stanna vid min sida,

har absolut inget vettigt att komma med,
men det behövs inte alltid,
bara känslan över att ha detta lugn, ingen stress eller liknande,
tillåter inte att stressa upp mig inför dumma små saker.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: