livets gång?

2009-03-01 / 13:12:58
att det skulle gå som det gick,
var det väl ingen som trodde,
att jag skulle få den värken, känna den smärtan,
det är inget ,man önskar sin värsta fiende ens.
kommer jag att bli helt frisk igen eller kommer jag få
leva med små men för resten utav mitt liv,
vem vet,
men vem bstämmer hur långt ens liv kommer att bli?
är alla ens vägar redan förut bestämmda?
fast man får en del val som man kan styra med som man själv vill,
resten är redan klara och färdig utveckllade?

livet blir ändå vad man gör det till,
förlora inte en dag till genom att enast vara tjurskallig,
man vet aldrig hur länge man har kvar med dom som man tycker om,
det är aldrig för sent att bli sams med folk som man varit osams med,
spelar ingen roll hur länge man har varit osams, huvudsaken att man tar varje tillfäller i akt att
göra det bästa utav det.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: