mätt som få

2009-03-17 / 18:59:01
är fortfarande lika mätt och smällfet...
riktigt gott med ytterfile, potatis och gräddsås.
kan ju inte bli godare och mumsigare....

i morgon är det enda skoldagen i veckan,
men då är det enbart max 5 minuter då det gäller Geritrikens betyg,
det var det enda sättet att få betyget,
så man får väl snällt masa sig dit,
för att sedan åka hem och inte göra något alls.

sluta skicka sms till mig,
jag vill inte ha med dig att göra längre,
det är du som ska be om ursäkt,
det var du som tolkade något helt själv utan att ha all fakta,
du bad om min åsikt, klart som fan att jag blir chockad som fan när du kläcker ur dig något som detta,
sedan att du kommer med saker som att jag skulle bestämma över era beslut osv,
det är så jävla långt ifrån sanningen som den kan komma,
det var du som gick över gränsen,
hur man ens kan komma på tanken att skicka sms 05.50 på morgonen enbart för att du är vaken då.
att man ens kan komma på tanken att hitta på alla dessa osaningar,
men det är du som splittrad oss, vi kommer aldrig att kunna umgås alla fyra igen,
tack vare det du gjorde.
det är du som ska be om ursäkt.
annars så låter du både mig och Yorsh att vara.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: