snart dags

2009-03-26 / 16:50:55
nyss kommit hem och har ont som fasiken i huvudet,
hur jävla mycket som helst i skolan, eller det har jag ju inte,
men flytten tar all sin fina tid,
börjar bli ganska så stingslig nu känns det som,
men jag har varnat Y,
visserligen så skrattar han bara åt mig då,
ger mig en puss på munnen och ägnar sig åt annat haha.
ja vänta bara tills på tisdag säger jag bara.
ska bli så skönt när man väl är ute ur denna lägenhet och kommit in i den nya.
Y kommer få köra en hel del på onsdag, jag måste ha hem alla lådor, möbler allt, på en och samma gång.
men "tack vare" att jag är så hispig så har jag koll på allt, och det är ordning på allt,
så det måste ju finnas någon bra anledning till det haha.

tycker du är lite små komisk,
hur du är funtad som du är,
att du kommer undan med det,
hur lyckas du?
att man kan säga sådana saker som du gjort och fortfarande gör,
och tro att du kommer undan med det.
men skenet bedrar ganska så ordentligt ibland.
ganska så skönt att det finns någon rättsida på saker och ting....

Y är så duktig just nu när han håller på och plockar isär soffan,
så duktig så,
jag får väl sköta den organiserade biten,
men det gör mig inget,
han gör det så slipper jag att tänka på det.
ska jobba hela helgen, så han har att göra,
verkligen hela helgen också,
först en lång kväll i morgon, sedan delad tur på lördag sedan kväll söndag,
sedan skola måndag och tisdag,
men Y är så duktig,
kan vara skönt för honom att få hålla i lite trådar inför något så stort som att flytta.
men han fixar allt, bara han vill det så,

vi har en liten hemlighet,
men den kommer ingen som vi inte litar på till 100% att få reda på,
men det kommer att ta ett tag, för ni har inte ett skit med saken att göra.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: